imorgon -.-

Fick den här dikten av Sandra eftersom jag slutar :)

Du lämnar elva, vi lämnar en.
Men saknaden blir lika stor för var och en.
Vi älskar dig, Du är verkligen en underbar tjej.
Allting vi har gjort tillsammans, finns nu i våra minnen.
Dom kommer aldrig försvinna.
Men det känns som om vi sakta löses upp.
Du är inte den första, vem blir nästa att gå upp.
Om vi splittras, vad gör jag då.
Jag älskar er så <3


Den är verkligen fin enligt mig. Imorgon börjar skolan och det blir inte kul.....

puss & kram
               

Kommentarer
Postat av: FLIP

hej ^^
fint(:
blogga mer!

2007-08-22 @ 18:10:32
Postat av: mammis

Jättefin dikt. Fast lite sorglig.

2007-08-24 @ 08:17:42
Postat av: saandra .___.

Aaw, ;___________;

2007-09-18 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0