Hej gott folk :)

Hej, det var ett tag sen nu ;)

Den här veckan har jag prao :D jag befinner mig på Kamratpostens redaktion.. Det är jättekul och jag har träffat Ola Lindholm :P det är coolt.. Iallafall, jag har bloggat på KPwebben och idag var jag på bio. Förtrollad hette filmen och jag har recenserat den :) så håll utkik efter min recension i de närmaste KP som kommer. Som sagt är det väldigt kul, men synd att det bara är en vecka...

På lördag är det gymnasiemässa -.- det är så jobbigt....jag orkar inte hålla på och välja....

Iaf, nu är det inte långt kvar :) om ca 2 veckor drar jag till London med familjen :) så det betyder att jag kommer vara borta i fyra dar ungefär.

Jag ska bli bättre på att blogga, jag funderar på att försöka blogga ett inlägg per dag (det kommer inte lyckas men ändå)

Snart ska jag träna mina småtjejer som faktiskt kom 6:a i tävlingen som var den här helgen :) Grattis tjejer!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Viccan

http://kpwebben.se/blog/2007/11/13/nu-ar-asa-har/index.xml#comments
fan vad cool du är åsa!

2007-11-15 @ 19:18:16
URL: http://flip.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0