Filmkväll

Nu tycker jag att det är dags för mig att uppdatera lite...

Igår var jag, Sophia, Daniel, Fredrik och Viccan hemma hos Viccan. Eller först var vi hos Sophia, men sen drog vi hem till Viccan för att kolla på film på hennes bioduk ^^. Vi kollade på datemovie...och sen började vi kolla på hipp hipp. Jag var ganska trött och höll på att somna i Viccans sackosäck :P. Men vi hade roligt som vanligt :).

Idag har jag pluggat matte eftersom jag ligger lite efter....men jag har varit i Jakan också och fått en mössa och ett par vantar av min käre mor :D.

Fick mina skolkort i veckan, jag såg väl....bra ut...Är inte så nöjd med klassbilden, fast det är jag nog aldrig. Men enskilda blev jag nöjd med.

Och för er intresserade så går det framåt med mina benvärmare ^^ hade stickat lite fel förut så mormor fick rycka in och hjälpa mig.

Har även beställt kläder från Kinddahls nu och de kommer nog efter höstlovet :). Japp, det efterlängtade höstlovet som har sin början på fredag (jag räknar alltid lov från när man slutar för dagen). Höstlovet ser vi alltså fram emot.

Jag har sagt att jag ska följa med och rida islandshäst på lovet (?) och det tror folk att jag kommer lyckas med. Det var typ tiotusen år sen jag satt på en häst. Men jag har iallafall ridit...så det ska väl inte vara så svårt hoppas jag...

Nu ska jag kolla vad det är för spännande på tv ikväll

puss & kram

Kommentarer
Postat av: amanda

dansar du på Kinddahls?

2007-10-20 @ 18:21:47
URL: http://amandja.blogg.se
Postat av: amanda

nej, jag bara undrade

2007-10-20 @ 21:12:57
Postat av: VICCAN

HA HA HA HA, om du ligger efter i matten, vad gör då jag -.-

2007-10-20 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0