Hej folk ^^

Okej, jag ska börja med att erkänna att Kerstin var klok som skickade med två garnnystan. Jag är nämligen inne på det sista jag har nu.....allt detta stickande har resulterat i att den första benvärmaren är klar och den andra hr jag stickat ungefär halvvägs på :P

Idag har jag ridit :D det var jättekul! Det ska jag faktiskt göra om. Någon gång...nån som vill följa med?

Imorrn ska vi in till stan och enligt Daniel så var det typ 1000 pers till som skulle med O.o ingen har sagt nåt till mig om det.....men Christine kommer :) så jag ska inte klaga....

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Flip

HAHA 1000 pers till? aa, jo tjena daniel, vi var typ 4 till -.-''

2007-11-01 @ 20:22:36
URL: http://flip.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0