How am I going to make this?

Jag har fått för mig att jag ska sticka ett par benvärmare på syslöjden. Joo, lycka till -.- jag har inte ens kommit halvvägs på den första och jag har typ bara åtta lektioner kvar. Så då vet ni vad jag kommer syssla med på min fritid resten av denna termin.....Det ser jag verkligen fram emot.....

Jag har varit duktig idag och skrivit ett brev som jag skulle skrivit för typ en vecka sen. Jag måste bli bättre på det här nu.
Imorrn ska jag redovis om gymnastik i svenskan. Ska hålla på minst 5 minuter, men Catarina gav mig en idé med filmer ^^ så filmerna tar väl upp halva tiden kanske.

Idag var jag med Carin och vi bakade den godaste kladdkakan, för vi är ju bäst så vad annars kan det bli. Annars har det väl inte hänt så mycket.

Igår tävlade jag med mina småttingar i Djungelvrål. Jag tror jag var mer nervös än de haha xD Men de slutade med en åttonde plats av nio...fast de var egentligen mycket bättre än så. Men vi tar igen på nästa tävling som jag tyvärr inte kan vara med på :(

Men nu ska jag nog göra något annat ^^

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pappis

Tack för kladdkakan, tjejer. Den var mumsig.

2007-10-16 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0