I'm back ^^

Hej igen, det var ett tag sen. Och enligt kommentarerna i det tidigare inlägget så ska jag alltså färga ljusgrönt xD jag kan ju säga att jag fortfarande har kvar min vanliga hårfärg fast håret är kortare.

Och skåpen kom förra veckan ^^ till min stoora önskan :P men det var rätt skönt att bära på väskan. Men nu har vi skåp iaf.

Måste bara berätta om min roliga upplevelse på fysiken idag. Vi har börjat jobba med tryck och densitet och Zina, vår lärare, berättade om döda havet.

Jag: Men Zina, om man flyter så bra i döda havet, då kan man väl inte drunkna?
Zina: Nej, det kan man inte.
Noah och Per: Jooo, det är ju klart att man kan drunkna.
Zina: Nej, för jag har försökt

gud vad jag garvade åt det där xD

puss & kram

Kommentarer
Postat av: VICCAN

hahah jag vet! det lät skitkul :P

2007-10-11 @ 21:08:21
Postat av: VICCAN

jag snodde citatet ,P

2007-10-12 @ 16:13:47
Postat av: Silje

ahahah , sa hon så ? ^^D

2007-10-12 @ 21:24:31
URL: http://eeget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0