God morgon världen!

Hej alla glada!

jag har sovmorgon idag :) vilket gjorde mig glad, till jag kom på att jag behöver käka lunch typ tio -.-. Hur många människor gör det när man kan sova hur länge som helst? inte jag iaf. Okej, jag ska inte säga nåt för jag är en morgon människa vilket betyder att jag vaknar tidigt än de flesta jag känner. Men det betyder inte att jag går upp och äter frukost halv åtta om jag vaknar då. Nej, jag äter faktiskt frukodt typ vid halv tio.

Nu blev det inte så intressant, men jag måste fundera på vad jag ska äta till lunch....

Jag har massor av ointressanta funderingar, tyvärr så tänker jag inte dela med mig av de just nu...

puss & kram

Kommentarer
Postat av: FLIP

HEJE :D

2007-09-14 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0