Skåp= -.-

Okej, jag vet inte om jag har nämnt att vi för tillfället inte har några skåp? Eller för tillfället, vi har inte haft skåp sen vi började den 23 augusti. Vilket betyder att vi får bära alla grejer hela dagarna. Men idag fick jag höra av lärarna att några av skåpen kommer den här veckan :D. Det blev jag mycket glad över. Men gissa vilka som får de först? Jusste, sjuorna. De ska ju gå 3 år i skolan, men jag har ju knappt ett år kvar. Borde inte vi få skåpen först då? Bajs skola...

Imorgon ska jag gå till skolan xD. Folk måste bli friska jue :P. Det känns lite tomt ibland. Men imorgon ska jag beställa klipptid, om jag kommer ihåg. Vill klippa mig :).

Men nu ska jag nog sova snart.

God natt folk!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att du inte har så tunga böcker.
Kom du ihåg att beställa klipptid?
Vi ses när vi råkas i morgon
Puss och kram
Din gamla mormor

2007-09-18 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0